Od 23 do 25 maja klasy II, IIIA i IIIB spędzały aktywnie czas podczas pobytu w Żelistrzewie.

Pierwszego dnia mieliśmy przyjemność zwiedzania średniowiecznej osady w Sławutowie. Dowiedzieliśmy się jak 1000 lat temu wyglądało życie ludzi, co jedli, jak się ubierali oraz w jaki sposób bronili swoich osad.

Po zakwaterowaniu w pokojach oraz zjedzeniu obiadu czekało na nas wiele atrakcji. Dzieci próbowały swoich sił w grze w mini golfa, jeździły na hulajnogach oraz grały w badmintona. Po zjedzeniu pysznych kiełbasek, czekało na nas nie lada wyzwanie- przejście przez las duchów. Nie obyło się bez krzyków i mocno zaciśniętych dłoni. W rezultacie wszyscy cali i zdrowi dotarliśmy do naszego ośrodka.

Drugiego dnia po zjedzeniu obfitego śniadania (apetyty dopisywały wszystkim uczestnikom wyjazdu, nawet powszechnie uznanym niejadkom) chętne osoby wyruszyły na wycieczkę rowerową po malowniczej okolicy Żelistrzewa. Każde z dzieci mogło także przejechać się quadem oraz spróbować swoich sił jako jeźdźcy konni. Wieczorem tuż po kolacji czekała na nas kolejna atrakcja – DYSKOTEKA. Dziewczynki zaopatrzone w błyszczące kreacje ruszyły na parkiet. Chłopcy zaś tworzyli własne choreografie i style taneczne 😉

Ostatniego dnia, po porannej pobudce ruszyliśmy odwiedzić Gwiazdę Północy w Jastrzębiej Górze. Najbardziej wysunięty na północ punkt Polski. Pan Rafał, przewodnik i opiekun wycieczki podzielił się z nami swoją wiedzą na temat początków powstania Rozewia i legendy związanej z latarnią morską. Na sam koniec czekała na nas najbardziej wyczekiwana atrakcja- PARK LINOWY. Po przejściu szkolenia najbardziej odważni przechodzili przez podniebny tor przeszkód. Po obiedzie wyruszyliśmy w drogę powrotną do Gdyni. Niektórym z nas przykro było, że to już koniec wycieczki. Inni zaś cieszyli się, że będą mogli wyspać się we własnym łóżku 😉

Już nie możemy doczekać się kolejnego wspólnego wyjazdu 😉