Zastępstwa to nie tylko wypełnianie luk w planie – to przestrzeń do twórczego myślenia i niezwykłych działań! Uczniowie klasy 7 udowodnili to, rozwiązując problem długoterminowy Odysei Umysłu „Czas na cuda” – w pigułce!
Zadanie polegało na stworzeniu krótkiej prezentacji, w której pojawi się pewien Architekt, który stworzy zupełnie nowy cud współczesny – oryginalne upamiętnienie pewnego osiągnięcia z naszych czasów. Oraz Podróżnik w Czasie, który zaprezentuje kreatywny wehikuł czasu.
Co powstało?
⏳ Wehikuł czasu w formie włóczni Herkulesa, naładowanej piorunem Zeusa – każdy centymetr rzutu oznacza podróż w czasie!
🌍 Globus dla płaskoziemców – ironiczny cud świata, który „udowadnia” wyższość płaskoziemców nad „ignorantami”!
⚡ Siedziba zasilania AI – budowla przyszłości, inspirowana mitochondrium, które aktywuje nieznane dotąd możliwości sztucznej inteligencji!
Warsztaty nie tylko pobudziły kreatywność, ale także zintegrowały klasę. Uczniowie ćwiczyli debatowanie, współpracę i sztukę prezentacji, tworząc prawdziwie odysejowe dzieła wyobraźni!
Takie cuda dzieją się u nas na co dzień! ✨